Guestbook

fOlLoWeRs

March 31, 2010

Make Up Tutorial

Share
assalamualaikum....
salam 1 malaysia
(semangat nie weh)

entry kali nie aku nak cite pasal make up
banyak gak benda yang aku xtau pasal makeup
even aku sndiri pun jarang makeup kan...

so aku ada la wat survey pasal makeup nie...
aku nak ucap terima kasih kepada encek google yang telah menaja gambar gambar nie....
tq tq...

aku xmao celoteh panjang lagi
aku tau korang suma dah x sabar nak tengok kan cara makeup...
jom la kita layan....





MAKE UP 1 :


aku rasa gaya makeup nie sesuai untuk orang2 yang bermata sepet aka kecik
xmao2...
jom kita layan pic lain




MAKE UP 2 :

cara makeup nie agak cute
aku suka juga...




MAKE UP 3 :

Keluarkan Pemformatan daripada pemilihan
makeup nie aku rasa sesuai untuk young generation....hehehhe
cantek cantek....





MAKE UP 4 :




haaaaaaaaa...
yang nie aku paling suka
nampak mata lebih besar
tapi....
sesuaikah ngan mata aku yang kecik n sepet nie?????
sob sob sob..
sedih seketika...hehhehe

ok la...
2 saja untuk tutorial make up untuk kali nie
kita bertemu lagi di lain rancangan
pada hari dan waktu yang sama...

BUBYEEEE!!!!!

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...