Guestbook

fOlLoWeRs

March 28, 2010

jalan-jalan ke kulim

Share
date : 28032010
place : everywhere
mood : sakit perot :)

assalamualaikum!!!!

dah lama rasanya aku x hupdate blog nie...dah banyak sesawang tumbuh kat cnie...sungguh kasihan :(xpa sekarang aku dah start ber-blog!!!
muahahahaha!!!friday yang lps aku n my famili telah ke kulim melawat kak ipaq aku yang baru bersalin...
anak ke-5, anak perempuantapi nama x letak lagi sbb xtau nak letak nama apa...
bleh cam 2???sekarang kan orang suka letak nama ala-ala mat saleh gitu...auwwww!!!
up 2 u lah...
jom kita layan pic2 nie...

mak n anak buah aku berusaha gigih mengambil buah mempelam atau nama saintifiknya buah mangga....hahahha
anak buah aku suka bangat makan ini buah...
(kawasan depan rumah aku)


pemandu....
(ayah aku la wei)


time nie otw nak p kulim
banyak pemandangan sawah padi...


sign board menunjukkan kami dah sampai di kawasan tol...
ye ye dah nak sampai...


ha tengok dah nak sampai kulim..
kalau ikut sungai dua lagi cepat samapai :)


akhirnya sampai juga aku n famili kat umah abangku..
susah gak nak cari umah dia sebab dia baru berpindah ke umah baru...
haishhhhhh...
suka pindah-randah betoi abang aku nie...kat bawah nie pic2 baby...
xda nama :)

with maksu...

with maktok...
cucu mak yang ke brapa ntah aku pun x ingat...

nie aku ok...
korang jangan wat xtau...
aku lempang kang!!!

korang tengok ayah aku merangkap pemandu sampai tertido kerana keletihan
cian ayah aku...


samapi nak dekat malam kami dok kat sana
di sebabkan kak ipaq aku terpaksa ke hospital kerana anak buah aku terkena kuning
kami pun bersiap2 untuk pulang...
hope anak buah aku cepat sembuh...
amin!!!
otw nak balik ke alor star jalan memang jamm gila
tambah pulak orang balik dari tempat keja..

hujan plak agak labat...
sungguh risau..

sungguh boring kerana jalan jamm...

2 saja yang aku nak hupdate tuk kali nie...
ada banyak g benda nak update
korang tunggu tau...

dadaaaaaaaaa!!!


No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...