Guestbook

fOlLoWeRs

March 17, 2010

i need a high heel!!!

Share
date : 17032010
time : 1014am
place : everywhere
mood : hangat2 tahi ayam...wakaka








salam 2 all readers!!!
pertama sekali aku ingin mengucapkan terima kasih kepada hencek google yang baik hati telah menaja gambar kasut bertumit tinggi di atas...

kedua sekali aku ingin memberitahu korang suma yang aku sekarang nie tengah mencari kasut bertumit tinggi tersebut...

tapi...
perasaan sungguh hampa kerana sampai sekarang aku belum menemui kasut bertumit tinggi tersebut...
alangkah sedihnya perasaan aku ini...
(ehhhh...ayat apa aku guna nie...geliii...)
kepada para pembaca blogku sekalian,
sekiranya kalian suma ternampak,terjumpa,ter.....
sila memberitahu saya secepat yang mungkin....TAHU!!!!

tapi aku xmo la color merah
aku nak color krim okeh...
diulangi KRIM....

ok...

papai!!!


No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...