Guestbook

fOlLoWeRs

June 08, 2011

huhuhu...dh tua rupanya :(

Share
hye :)
sebenarnya n3 nie bulan lepas punya tapi ari nie baru ada masa nk update
kejadian hari JADIan aku
22 mei lepas



kek nie pun last minit baru p beli
ayah aku bagi duet suh beli kfc
kesian kat aku agaknya xda duet nk buat besday
naseb baik ayah aku prihatin
untung betoi :)
maklumlah ujung2 bulan duet sume dah abes shopping
tehheeee
tapi aku xda la nanges2 kat ayah aku suh beli kek
haishhhh xkan la aku nak buat cam 2
malu kat adek aku ja... :)
time besday adek aku bulan feb itu ari aku yang beli kek kat dia
kesian tengok dia xda sambut pun...
xpa adek aku pnya pasal


eeeee
tulisan buruk gila 
dah la senget
kasi aku tulis pun cun 
kakak keja kedai kek 2 kena p kursus nie
x kreatif...




ok la...chowwwwwwwwwww!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...