Guestbook

fOlLoWeRs

July 08, 2010

ubat dah makan tapi kenapa badan panas g???

Share
salam...
kenapa badan aku panas g pada hal ubat semua dah makan
dah la ubat besar2 susah nak telan
ada setengah ubat aku dah telan tapi x leh gak aku terus buang
heheheh
rasa pahit ja kat anak tekak aku nie
ubat demam kena makan 2biji aku makan sebiji ja
konon2 ok la dapat makan sebiji pun
:)
ubat tu besar sangat la
susah nak telan
dah la tekak aku nie comel ja cam na nak masuk ubat besar gedabak cam tu
(alasan semata2 :)

doktor tu ada tanya aku
kenapa ramai geng lib demam nie???
mana la aku tau
kalau aku tau kompom aku dah leh jawab
mesti ada orang bawak virus nie
tak pun user yang bawak virus...hehehe


ubat demam
ubat nie kena makan 2 bijik tapi aku bedal sebijik ja
tu pun kena potong kecik2 sebab aku takut nak telan



antibiotik
ubat nie senang cikit nak telan



ubat nie aku tak tau nama pa
aku tak paham dia tulis apa kat plastik tu



yes!!!!
dapat mc tapi 1 ari je :(
kedekut




muka budak yang demam tadi tu






p/s : pas kuar dari clinic terus ke pasar tani cari makanan

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...