Guestbook

fOlLoWeRs

July 06, 2010

Demam+Batuk=Selsema {kepala jadi ting tong}

Share
dah nak masuk 5ari dah aku demam
kenapa tak baik baik nie
ubat semua dah makan
badan rasa cam suam suam kuku ja
heheheh
boleh tak ayat cam tu????
boleh tak boleh tak

selsema dah ok
cuma tinggal batuk n demam cikit ja
bila nak baik nie
rasa cam lemah ja badan

tadi ada ngadu kat kak anis cakap aku demam
(kakak opis aku)
dia pun bagi la petua kat aku
dia cakap amek asam jawa+air
pastu kacau2 sampai sebati
air tu buat mandi
biar sekejap baru mandi ngan air bersih
jangan biar sampai korang tertido plak
jenuh la mak korang dok ketuk2 pintu bilik air tu
air asam jawa tu baik tuk hilangkan panas dalam badan
korang try la ye...
aku pun nak try gak nie...



gambar sekadar hiasan....wink wink :)





p/s : sampai jumpa lagi di petua akan datang....yeahhhh

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...