Guestbook

fOlLoWeRs

July 08, 2010

rindu la zaman kolej dulu....:'(

Share
semalam kemas almari 
tiba2 terjumpa album lama
zaman kegemilangan kat kolej dulu
zaman berjimba bersama kawan2 a.k.a best fren
rindu sangat kat semua nie
nak sangat balik cam dulu
bestttttttt
sebab tak banyak masalah kena pikir
time tu cuma pikir belajar n bersuka ria



berdiri : inie, yus, mie
duduk separuh : nana n na
duduk penuh : nieda


nak tergelak pun ada gak bila tengok pic nie
nie masa kat sentral square sp
x plan pun nak amek gambar
bila tengok ja harga dia murah terus serbu masuk amek gambar
kenangannnnn.......



konvo dekat equatorial hotel penang
with my parents
luv both of u so much!!!
kalau tak salah konvo nie bulan ogos 2005
time nie muda g...hehehe



kenangan paling bermakna
kalau dapat putar balik masa nak lagi saat2 cam nie
weh mie...hang pinjam bag aku kan time nie
heheheheh
nasib bek aku baik ati :)



ala...
gambaq tak clear la
xleh tengok muka aku yang cun xda jerawat tu
haishhhhhhh



nieda, nana, mie n na
kawan2 sebilik, serumah ngan aku



BEST FREN FOREVER OKEH!!!
(baca dalam nada yang bersemangat ya...sebab tu aku taip dalam huruf besar semua)




banyak g gambaq...tak larat nak upload la
maaf gambaq semua tak clear sebabnya tangkap pic nie kat dalam album ja






p/s : babaiiiiiiiiiii




No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...