Guestbook

fOlLoWeRs

July 21, 2010

seronok melayan kerenah budak kecik nie

Share
salam...
aku nak cita pasal budak kecik nie




nama : anis masra
nama glamor : anis aka budak pandai cakap :)
umur : 2thn kot...x ingat la



susah btoi nak suh dia senyum
macam2 pesyen muka dia buat
layan je la.... :)
tiap2 petang dia mai umah aku lepak2
kecik2 dah pandai melepak ya budak....
kalau pintu umah aku tertutup dia akan ketuk2 sampai orang bukak
kalau orang x dengar dia akan panggil dgn kuat
ACUUUUUUU!!!!
ACIKKKKK!!!
kalau pintu x kunci dia akan masuk sendiri n cari orang dalam bilik
dah pandai sekarang ye...
kalau boring2 dia akan ajak ayah aku bawak dia jalan2 naik moto
tak pun adik aku yang jadi mangsa....hehehhe
geram betoi kat budak nie
kalau orang cubit dia
dia akan balas balik...garangnya



nie pengasuh dia yang pertama...
adik aku


budak 2 orang nie pengasuh dia yang ke-2
dia x suka kat budak yang pkai bju biru 2
budak baju biru 2 selalu kena pukul ngan dia :P



nie pengasuh dia yang last sekali
aku la weh!!!



haaaaaaaaa
ramai kan pengasuh dia
kalau dia mai umah aku tengok aku xda sibuk tanya orang acik mana...
aku suka melayan kerenah dia
best dapat layan
suka kacau dia :P
bila time maghrib adik aku nak antar dia balik dia cakap xmao
nak tidur ngan acik n acu...
pandai kan...






p/s : petang nie mesti dia mai umah aku...x caya???
jom sama2 tunggu kat umah aku :P




No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...