Guestbook

fOlLoWeRs

June 06, 2010

Library Banjir Weh!!!

Share
salam...
aku nak story pasal banjir kat opis aku
sebelum nie x penah g syiling bocor
tetiba ja air ujan melimpah dari syiling
nasib baik bahagian tepi ja
tu pun penat jugak sebab nak kena ubah semua buku2
abes basah semua buku, buku tebal n mahal plak tu..
dah macam air terjun ja aku tengok
apa lagi pakat kerah semua staf tingkat 1 la tuk ubah buku2 nie...
dah la tu ramai yang cuti n p johor plak ari tu...
nasib la sapa yang mai opis termasuk la aku
huhuhuhu


banyak buku yang kena ubah...
kelihatan kak jat yang keletihan
dia posa...sian dia


aku n kak fidah
kak fidah maintain g sebab tolong amek gambaq ja :)
maklumkah....ibu mengandung


terpaksa sekat ngan paper sebab takut air melimpah ke tempat lain


pas buku2 nie dah kering kena susun balik kat rak
mesti amek masa sebab banyak buku yang dah bercampur...


sumbangan dari bahagian pentadbiran
tq kak jue sebab bancuh air nie...
sedap :)
ayat bodek la tu....hehehhe
dah macam bantuan tsunami ja aku tengok
kesiannnnnnn


tengok...air dah penuh dalam besen tu
bukti nak tunjuk betapa lebatnya hujan... :)


geng yang p johor balik nanti tolong la kami susun buku kat rak na...
boleh tak boleh tak????
apa pun tahniah buat pasukan bola jaring ppak sebab berjaya jadi johan...
tahniah tahniah!!!




p/s : muazah...ada beli pa2 dak kat aku????heheheh

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...