Guestbook

fOlLoWeRs

June 06, 2010

Bergumbira Bersama Bff!!!

Share
salam...

khamis lepas bff aku col cakap dia nak balik
so nak ajak aku kuar jejalan sebab dah lama tak jumpa
dia cakap jumaat sampai ahad dia cuti sempena Hari Keputeraan Agung
aku pun apa lagi gumbira la sebab dapat jumpa dia...

pagi2 jumaat lagi dia dah col aku cakap nak kuar lebih kurang kol 11 lebih
bangun ja tido aku terus kemas umah, masak apa yang patut n terus mandi...
maklum la xcited nak kuar...hehehhe
ari tu kan aku ada masak ayam goreng berempah
resepi cilok dalam tenet la...apa lagi
bangga la sekejap sebab ayam yang aku buat tuh abes licin dorang belasah
bagus2...lain kali try resepi lain lak k

ok
berbalik cerita tadi
aku dengan pantas terus siap2 make up sikit2
dah siap semua dengan sabarnya aku tunggu bff aku mai jemput...
punya la lama aku tunggu nak dekat kol 12 baru dia sampai
dia sampai terus aku membebel la kan
mana dengan panas lagi

mula2 dia ajak aku p ct plaza...
haishhhh
asyik2 ct plaza aku dah naik muak tengok bangunan tu kan
tiap2 ari aku kat situ
tapi xpa tetap bersabar
aku layan gak la kan
pas dah pusing2 1 ct plaza kami p sua rasa lak kat stadium darul aman
time kami sampai x ramai orang sangat
ye la tengah ari jumaat mesti la orang p sembahyang jumaat dulu kan
jalan2 kejap kat situ pas tu p pekan rabu
nak isi perut yang kosong nie...
relax2 pas makan n terus gerak ke tasek @ jitra..
aku baru berapa kali menjejak kaki kat situ...
kesian kan...pada hal tak jauh pun dari umah aku
lebih kurang 1/2 jam ja pun

aku xmao membebel panjang
jom layan pic nie...


nie time kat tasik
aku n nanie (bff)
aku kawan ngan dia sejak dari sekolah menengah lagi...



tengok tudung aku
ntah apa2 la
angin sepoi2 bahasa sebab tu tudung aku jadi cam nie



p/s : nanie...pas nie plan kita nak p mana lak???? :)

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...