Guestbook

fOlLoWeRs

June 13, 2010

10062010

Share
assalamualaikum...

khamis lepas aku amek cuti sebab nak p kenduri bos aku..
bukan apa mak n ayah aku nak ikut samakami p pun dah lewat lebih kuarng pukul 3 p.m.
orang pun dah tak ramai time tuh
lewat sikit sebab ayah aku p kenduri umah kawan dia dulu
tak susah sangat nak cari umah kenduri
lagi pun sebelum p aku ada call muazah tanya umah kak ed (bos aku)

sampai ja kat sana aku usha2 gak kot2 kak ed ada
hehehhe
masa tengah berjalan tu dah nampak kelibat kak ed
aku apa lagi jalan selaju yang mungkin
nasib baik tak terlanggar batukalau tak mau guling2 aku jatuh...
hahahhahaha
mesti orang gelak kat aku sambil guling2 :)
kadang2 bagus gak p kenduri lewat nie sebabnya tak payah nak berebut tempat duduk
siap boleh pilih2 g nak dok kat mana...
apa lagi makan sampai x ingat la kan
orang dah tak ramai wat pa nak malu...
hentam ja la




otw nak ke umah kenduri




nie hantaran dari pihak lelaki





adik, kak ed aka pengantin, mak aku n aku laaaaaa...


nana ucap semoga kak ed bahagia hingga ke akhir hayat....
amin






p/s : kak ed....bila mau mai keja??? :)


No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...