Guestbook

fOlLoWeRs

September 05, 2010

selamat hari raya aidilfitri

Share

....SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI....

dah x lama lagi kita nak sambut hari raya
tahun nie aku x da baju raya
baju yang aku tempah x siap
memang aku geram sangat sebabnya aku antar bulan jun 
sampai sekarang x siap lagi
pakcik nie wat baju aku ka x...
aku col dia tanya baju boleh plak dia tengking aku cakap baju aku x siap
hangin betoi aku
pakcik...setahun lagi nak raya aku antar kat pakcik yeeeeeeeee...
aku dah malas nak tanya pasal baju raya
nak dekat raya haji baru aku p amek
padan muka pakcik
terpaksa la aku pakai baju yang ada kat dalam almari ja...
baju yang tiap2 ari aku pakai mai keja pun ok gak
2 tandanya nak protes sebab aku bengang

kemarin langsir semua dah pasang kat umah
cuma tinggal nak simpan apa yang patut
mop lantai
cuci cermin tingkap
buang segala habuk yang ada
aku start cuti khamis nie so x banyak masa nak tolong mak aku
aku buat la apa yang boleh dulu
kesian plak kat mak aku semua dia nak buat
yang paling penting pas raya aku cuti seminggu okeh!!!
boleh tidoq puas2
boleh makan puas2
boleh jalan puas2
boleh berehat puas2
hahahahhaa








p/s : audit cepat la abes...aku dah x larat nie aku nak cuti :(




No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...