Guestbook

fOlLoWeRs

September 02, 2010

2thn sudah aku keja kat ppak

Share
ari nie genap 2thn aku keja kat ppak
dah macam2 benda aku lalui
dah macam2 orang aku kenal
dah macam2 makanan aku makan kat sini
sampai dah xtau nak makan apa
hari2 makan benda yang sama sampai dah naik muak tekak aku nie
tapi apa pun aku bersyukur sangat dengan rezeki yang tuhan bagi
alhamdulillah...

tapi yang aku risau minggu depan ada audit...
huhuhuhu
x best okeh
mood raya pun dah lari
waaaaaaaaaaa!!!!!!!!

yang paling penting aku nak p jualan gudang kat stadium sultan abdul halim
ramai orang cakap barang kat sana murah dan berbaloi2
duet????
try mintak kat bank bergerak...hihihiih
bapak aku la weh
pujuk sampai dapat gak...huh






p/s : babai........

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...