Guestbook

fOlLoWeRs

September 26, 2010

jamuan aidilfitri ppak 2010

Share
assalamualaikum...
dah lama x taip kat blog nie
asyik copy+paste ja

sabtu lepas lebri ada buat jamuan aidilfitri
bukannya selalu...setahun sekali ja
macam2 gerai yang ada
boleh makan sampai kenyang
yang makan sampai x larat nak bangun pun ada...hahhahaha

mula aku ingat nak col pakcik yg buat baju raya aku x siap 2 nak suh dia siapkan
tapi bila pikir balik aku kena tengking ngan dia ari 2 terus x jadi
so aku pakai la baju mana yang ada
kalau x silap aku baju tu 2,3 tahun lepas kot
lamanya...kesian aku kan

aku sampai lambat pagi 2...yela aku kena jaga bahagian pendaftaran
sepatutnya kena ada dalam 9.30am cam 2 aku sampai dah nak dekat kol 10.00am
kelam kabut jalan sampai kena tegur ngan org tu suh jalan slow2 ckit
hahahha
bukan apa dia takut aku jatuh tersungkur ja...kasut pakai tinggi sangat :)

gambar pembukaan :)

kena jaga bahagian pendaftaran
kelam kabut sikit time nie sebab ramai sangat nak mendaftar
bukan nak mendaftar sangat sebenarnya...nak amek nama tuk cabutan bertuah 
hehhehehehe

meja vip
orang besar2 ja dok kat sini
orang kecik2 dok kat lain k


antara vip yg hadir
dr. zahidi, yb dr. hamdan n en. hashimi

suasana jamuan
masing2 makan x hengat kan

hadiah2 cabutan bertuah yang bakal dimenangi...
aku suka :P

kenapa sate nie sedap sangat eh???

tengah bergosip apa aku pun xtau....


harap2 tahun depan buat lagi lah yeeeee....hihiihihih









p/s : babai...

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...