Guestbook

fOlLoWeRs

April 27, 2010

Kemalangan Tidak Dapat Di Hidu (*_*)

Share
pagi tadi time aku tengah siap2 nak p keja bos aku (Cik Jawahir) call...
aku pun heran gak kenapa pagi2 dah call aku cakap teringat kat dirah...
rupa2nya kawan aku yg sorang tu xcident...
aku terkejut gak sebab pagi kemarin dia baru mai opis jumpa kami semua...

dengar kata dia xcident teruk jugak...
pergelangan tangan dia patah...
ari nie dia wat operation...
mintak2 la dia selamat dan cepat sembuh...
......amin....





kat opis ari nie dok riuh la dirah xcident...
ramai yang pakat dok tanya pasai dia...

nampaknya x bleh p johor la hang dirah...
xleh main bola jaring la kat sukan johor nanti...
xpa lain kali kita p na...



p/s : rindu kat dia, slalu wat riuh kat opis (^_^)






No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...