Guestbook

fOlLoWeRs

April 04, 2010

Apa Barang Yang Ada Dalam Handbag Cik Nana

Share
assalamualaikum...
entry kali nie aku nak kongsi ngan korang suma benda yang ada dalam handbag aku
memang wajib ada dalam handbag aku...
jom kita tengok apa yang ada....




MENTOS
selalu di bawak ke mana2 saja...
time boring2 boleh kunyah


GUCCI RUSH 2
bila rasa badan anda berbau spray je la benda alah nie...
kompom badan anda tidak berbau
hahahhaha






NOTEBOOK
bukan benda alah yang korang boleh tekan2 2 tau
yang nie aku guna untuk menulis







SAFI BALQIS
nie produk penjagaan wajah aku
simple je kan...
aku pun x kesah tapi kadang2 muka aku nie tumbuh jerawat gak...
huhhuhuhuu





SE W508
my hp...
aku punya yang 2 dari kanan...






NIVEA BODY LOTION
aku memang pelanggan setia nivea lotion sejak dari dulu lagi...
aku pun xtau apa perubahan bila pakai lotion nie...
cam sama ja dulu ngan sekarang







MINYAK CAP KAPAK
hahhahahahha
nie pun wajib ada
kadang time panas2 kepala selalu sakit...
haishhhhhhhh





PENDRIVE
dah x cukup memori
terlalu banyak sangat benda yang ada dalam pendrive nie...
xpa, leh beli baru ye






CHARGER HP
untuk memudahkan aku mengecas hp di mana jua...
even di terminal bas sekali pun...
(aku tipu okeh)






TISU
pelbagai jenama tisu aku gunakan
untuk mengelap minyak goreng di muka ku...
hahahahhaha
serius weh muka aku memang berminyak






CABLE
mudah untuk aku memasukkan pic dari hp ke komputer
aku tidak memakai kamera ye...
hanya kamera hp je yang aku gunakan...







BAG MAKE UP
dalam bag nie la aku masukkan produk penjagaan kulit aku....
senang untuk dibawa kerana suma dah ada dalam nie...
xda la tertinggal itu la ini la...







PURSE
nie yang paling penting
kalau terlupa bawa memang aku puasa 1 ari...
hehehhehe



BUBYEEEEEEE!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...