Guestbook

fOlLoWeRs

April 21, 2010

Kanak2 Riang Ber-Gumbira Di Perpustakaan Awam Jitra

Share
entry kali nie agak berbeza ye tuan2
blogger bersama kanak2 tadika di Perpustakaan Awam Jitra
aktiviti mewarna dan persembahan boneka
memang sungguh meriah dengan perangai budak2 nie...

semua comel2 rasa cam nak geget2 n picit2 ja pipi dorang...

smart reader kids



masing2 tekun mewarna...


aku dengan sarah...
membantu budak2 nie mewarna




cameraman sampai tertidoq...
letih agaknya ambek gambaq banyak sangat...
abang sas jangan marah... ;P


tengok la budak2 nie colour
cam2 warna ada...


dah hampir nak siap...
chaiyok!!!!


aku dengan anak2 dara pingitan.....


aku ngan niesa membantu budak2 nie mewarna...
memang best n kelakar :P




nie plak sesi soal jawab bersama abang azwan
not azwan ali k...
time nie semua kelam kabut angkat tangan sebab nak jawab soalan n dapat hadiah...
memang meriah sangat...

lask sekali persembahan boneka
aku tak sempat nak snap pic
so tak dapat la nak tunjuk kat korang semua....


p/s : aku bukan cikgu tadika okeh!!!

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...