Guestbook

fOlLoWeRs

May 25, 2010

Tq Facebook Kerana Dirimu Begitu Berharga... (^_*)

Share
assalamualaikum...

tetiba ja aku jadi baik kn...hehehhe
n3 kali nie aku nak cita pasal mukabuku atau nama glamornya facebook aka fb
memang bagus la fb nie 
sebab pa?
aku leh jumpa kawan2 lama masa zaman sekolah rendah sampai la zaman kegemilangan aku waktu kolej dulu..
heheheheh
gemilang la sangat kan...
boleh tau kawan2 aku buat apa la nie...
kalau nak buat reunion pun kira ok la kan...
tapi ramai yang dah kawen n dok jauh
susah sikit la nak jumpa...
maklumlah masing2 dah ada kerjaya sendiri
bila jumpa balik kawan2 lama nie x sangka plak ada yang keja sampai ke obesi nun...
tabik spring la kat hampa semua
dahsyat oiiiii...
tapi yang paling penting perangai masing2 x berubah ubah
still sama macam dulu gak
2 yang best 2...
ada gak la yang zaman dolu2 nakal ckit sekarang dah baik dah
semua dah makin besaq kan
dah berjaya dah



hehehhehe
nie la time aku form 5 dulu
budak2 satu kelas
kelas 5 Perdana

rindu la saat nie weh!!!
aku x ingat la bila masa plak kami amek gambaq nie
background x tahan...sawah padi 2
angin sepoi2 x reti bahasa :)

dulu best sebab x yah nak pikir banyak masalah
tapi sekarang macam2 masalah kena pikir
haishhhhh...susah btoi



p/s : bleh x nak balik zaman dolu2???




No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...