Guestbook

fOlLoWeRs

February 08, 2010

pelawat tegar...

Share
salam 2 all readers!!!
macam gempaq ja entry kali nie...
bukan apa aku nak cita pasal budak2 yang slalu mai umah aku..
aku suka budak2 nie..
yang sorang tu baby g
nama dia nurul iman
budak nie putih gebu
geram aku tengok
macam nak cubit2 ja rasa
suka gelak...haishhhh

n
sorang lagi budak umo 2 tahun..
si anis
pandai cakap tapi aku x paham dia cakap apa
biasa la budak2
cakap pun x betol..






jom la layan pic2 dorg nie...
pening2 macam ragam







nie la nurul iman
si putih gebu
geget kang
tangok pic atas tu senyum gatal la tu...
budak2 sekarang nie
pandai betoi!!!












nie plak anis
selalu ajak adik aku naik moto
kecik2 da pandai merempit ye...
tengok la muka masing2 gatal x ingat
haiishhhh...

geram btoi budak2 nie..
best dapat layan dorg nie
hilang tension
syok tengok gelagat dorg
lucu pun ada gak..

sapa ada anak2 yang nak didermakan ke rumah aku boleh la antar ye...
tolong dail no. nie 017*******
hahahahha

dadaaaaaaaaa!!!

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...