Guestbook

fOlLoWeRs

January 28, 2010

skinny jeans oh skinny jeans!!!

Share
selamat petang suma!!!
cewahhhh...dah macam cikgu bahasa tamil dah..
terajin update la plak..
tiap2 ari nak update nie..
banyak btoi bnda nak cita...

aku skang nie tengah cari jeans
dah lama rasanya x beli jeans
boring2 bukak la tenet nak tengok jeans yang cun2
tiba2 terjumpa pic nie
aku rasa leh gak wat inspirasi tuk aku...

jom la kita tengok..



wah!!!!cantek2...

...lagi2...




boleh laaa...




agak menarik perhatianku...





suka sangat model kat tengah 2 pkai...
tapi nk cari kat mana ya...





smart la jeans dia...
aku pkai tudung xkan nak pkai jeans yang koyak2 kot
cam x sesuai ja
tengok yang lain plak...




boleh tahan...




yang nie suka gak...
waaaa!!!
xtau nak pilih yang cam mana..
aku lagi suka yang kolor grey2 2...
pk dulu la...

tataaaaaaaa!!!

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...