Guestbook

fOlLoWeRs

October 25, 2010

lama x jumpa kawan aku nie...

Share
lama dah x update blog nie
dah berhabuk rasanya

nie minggu lepas punya cita
sebab malas nak update simpan lu cita nie sampai basi
kawan baik aku masa sekolah menengah dulu ada datang umah 
mmg dah lama x jumpa
rasanya dekat setahun lebih dah
tiba2 minggu lps dia datang umah aku
mgkin rindu kat aku la kot :P
nasib baik hg ingat jalan umah aku kan
hihihihi
dia cakap col aku tapi ada laki yang jawab
dah ramai orang terkena
nombor hp aku yg lama dah xpired mgkin maxis kuarkan balik kot
aku try col pun dapat
aku sayang gila nombor 2 :(
kenapa ada org lain pakai....huhuhuh

dia datang bawak anak dia sama
comel sangat anak dia dah la puteh plak 2
geram aku...


muhammad aniq najmi n nur farah hanim (ibu dia la)


aku suh dia senyum dia wat muka cam 2 plak


memang comel gila budak nie








p/s : nak sambung keja :)

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...