Guestbook

fOlLoWeRs

August 23, 2010

bazar ramadhan@stadium darul aman

Share
assalamualaikum...

selamat berpuasa kepada semua walaupun ari tu aku dah wish
x kira aku nak wish jugak walaupun banyak kali
wink wink

kemarin aku berkeja sampai pukol 5.30ptg
memang sangat la memboringkan
semua orang dah balik seawal jam 4.30ptg
aku sorang ja terhegeh2 keja sampai pukol 5.30
tapi xpe keja punya pasal aku redha ja
ayat untuk mintak simpati :(

pas balik keja aku ngan adik together2 p bazar ramadhan kat stadium
suasana sangat la meriah
lauk-pauk sangat la banyak
sampai rambang mata x tau nak beli yang mana
kalau boleh semua nak beli
bulan posa memang nafsu kita meluap2 ye
x kira la berbadan kurus kering atau pun gemok gedempol :)

time jalan2 sambil tengok lauk tiba2 ternampak la geng tv9
aku pun xtau apa depa buat 
nak kata ada shooting tuk program tv x nampak pun kamera
bukan kamera litar tertutup ye...
yang aku nampak geng chopp!!!
ala...program yang 2,3 minit tu
ada si syafiq n tam ngan krew tv9
muka si syafiq 2 licin bebenor kalah muka aku
haishhhhhh.....pkai produk apa ya???
si tam 2 plak keciknya...rasa nak jalan sebelah dia n ukur sapa lagi tinggi
hahahahaaaaa


nie si tam...kalau korang x kenal


yang tengah 2 si syafiq...aku pun x berapa kenal gak







p/s : dah dah wat keja....

No comments:

Post a Comment

sila komen kat sini yerrr...